Thailand 2011 i bilder

Har ju lovat ganska länge nu att jag ska lägga ut mina semester-bilder på bloggen, så nu gör jag det! (; ♥

Köpte ett par ROSA converse samt ett par svarta som jag inte har någon bild på!!

Köpte en påse med fiskmat också eftersom att man kunde mata fiskar, hihii.

Min underbara Channel väska som jag äntligen fick!!


Najsiga jag vid poolen!




Satte pappas keps på en av elefantstatyerna som var vid poolen!


Gjorde pedikyr (vilket faktiskt behövdes)

Det fanns en JÄTTEMYSIG resturang vid stranden där jag och pappa gick nästan varje kväll!

Gottgott.

Man kan ju inte åka utomlands och INTE KÄKA GLASS?!

Med en torr humor gick vi kl 10:00 och käkade frukost, kändes lite B.

Så det här åt jag alltså varje dag i 1 hel vecka, haha.


Men sedan fanns det en annan underbar resturang som hette.....VIKING, det var en svensk kvinna som ägde den.









Pappas bögkallingar.

Tvålar, tvålar & mer tvålar.


Så äntligen. Nu måste jag rusa!

Puss (:♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0