Ang. folk som lägger sig i bråk/tjafs på facebook

Shit vad jag verkligen STÖR mig på folk som lägger sig i typ "bråk" som folk har. Det är sjukt jobbigt att bråka/tjafsa med en kompis, och det blir ju inte direkt bättre av att 2545265485502895 andra presoner lägger sig i direkt. Själv tycker jag presonligen att man inte ska lägga ut på fb om man har bråkat med någon. Det kan man prata o med sina närmaste vänner, men fv är inget bra sätt att lösa konflikter på, enligt mig blir det bara 100 ggr värre. (MIN ÅSIKT). Nu kanske det lät på mig som om att jag var sjukt arg osv. Men, nej jag är inte arg, bra va? :)
Behövde bara skriva av mig någonstans.hmm...? Och bloggen är ju ett ganska bra ställe att göra det på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0